První kontakt s novými zákazníky: Vysílání Welcome e-mailu
Vítejte v novém období interaktivní komunikace! Welcome e-mail je nedílnou součástí moderního marketingu a důležitou součástí celého procesu budování vztahu mezi novým zákazníkem a Vaší společností.
Co je to welcome e-mail?
Welcome email je zpráva zaslaná zákazníkovi během nebo po registraci, která potvrzuje jeho následující aktivitu. Welcome e-mail je klíčovým nástrojem pro vyčlenění akvizice nového zákazníka a je základním bodem pro stavbu vztahu se zákazníky.
Výhody welcome e-mailu
Welcome e-mail má mnoho výhod, včetně:
- Poskytnutí potvrzení registrace
- Díky welcome e-mailu můžete více mluvit o své společnosti a síti
- Je to vynikající způsob, jak ukázat příspěvky, produkty a služby
- Poskytuje propagaci za zajímavou cenu
- Příležitost sdílet zprávy a zajímavý obsah, aby se zákazníci rychleji zapojili
Příklady Welcome e-mailu
Pokud chcete objevit skvělý příklad welcome e-mailu, ujistěte se, že se díváte po všem, od Simpla až po Dropbox – každá je jiná, ale stejně účinná. Zde je několik inspirativních příkladů Welcome e-mailu:
Jak mohu začít?
Welcome e-maily jsou velmi efektivní nástroj pro budování vztahu s klienty – ale pamatujte, že se nemusíte držet pouze jednoho typu e-mailu. Je třeba se ujistit, že Welcome e-mail splňuje požadavky Vašich zákazníků a že se ve skutečnosti odráží to, o čem s nimi chcete mluvit.
Užijte si první kontakt s novými zákazníky s Welcome e-mailem, zatímco budujete vaši značku a trvalou spolupráci s novými zákazníky.