Teaser


Co je to Teaser?

Teaser (někdy také označován jako „sprostředkovaný teaser“) je marketingová taktika, která se používá k napínání publika. Jeho účelem je propagovat produkty nebo služby mezi zákazníky a nebo vzbudit zájem o očekávané události.

Jak Teaser pracuje?

Idea teaseru je přesně taková, jak napovídá jeho název: veřejnost je „naservírována“ částí sdělení, která vyvolává zvědavost nebo vyvolává endorfiny. Teaser by měl být krátký, ale dostatečně atraktivní, aby okamžitě zaujal.

Příklady Teaserů

Tady je několik příkladů Teaseru:

  • Mobilní telefonní společnosti mohou vydat několik baterií nebo funkcí, které lákají lidi, aniž by zdůraznily, že je pro ně nutný nový model.
  • Televizní stanice může očekávat dramatickou epizodu uvedením náhledu na klipy nebo různými příběhy.
  • Výrobce aut může vytvořit kampaň propagující nové auta a služby opírající se o archivní fotografie.
  • Vydavatelé knih mohou ucítit knihu prostřednictvím krátkých popisek a fotografií získaných z příběhu.

Závěr

Teaser je efektivní nástroj, který může plně využít firma při propagaci produktů, služeb nebo událostí. Zákazníci láká a dokáže vyvolat jejich zájem.

Zdroj: Wikipedia: Teaser (Marketing)