Smyšlení Think Do Care (STDC) – vylepšení toku rozhodnutí pomocí tří fází
Smyšlení Think Do Care (STDC) je marketingová technika, která pomůže organizacím ve vylepšování jejich toku rozhodnutí. Tento segmentační nástroj se skládá ze tří fází: Vidět, Myšlení a Starat se.
Vidět
Přemýšlení „Vidět“ je základním kamenem STDC procesu. Rozráží datové informace (například shromážděné od zákazníků) na skupiny nebo segmentaci, které ilustrují skupiny spotřebitelů s podobnými potřebami nebo preferencemi.
Myšlení
V druhé fázi se marketingové týmy zaměřují na oddělené skupiny zákazníků získané z 1. fáze. Zaměřují pozornost na cílovou skupinu, aby identifikovali potřeby, preference a požadavky skupiny pro různé produkty a služby.
Dělat
Ve třetí fázi STDC procesu je „dělat“ obchodní vystupování. Do strategie je zahrnuto rozhodování o možnostech komunikace se spotřebitelem.
Tento krok je nezbytný pro nastavení strategie pro úspěšné označovací a propagační aktivity.
Úspěch STDC je založen na:
- Upřímnost k zákazníkům
- Přizpůsobení strategie jejich potřebám
- Přesná segmentace dat
- Prahové úrovně upoutávky pro každou skupinu
- Přizpůsobení trvalému vývoji předpokládaného chování kupujících
Smyšlení Think Do Care může být pro obchodníka účinnou metodou pro zajištění, že jejich zákazníci jsou dobře informovaní a cíleně hlídáni.