Co je to „permanentní redesign“?
Permanentní redesign (zkráceně PR) je proces přizpůsobení vzhledu a funkčnosti webových stránek a aplikací. Je to proces, při kterém rušíte nebo přidáváte prvky nebo funkce, aby se webová stránka či aplikace lépe ovládala. Může to být například:
- Vytvoření nového vzhledu: Refreshing existující stránky, aby vypadaly jinak. Může to být vše od rebrandingu, aby se formátování a ikonografie fotografie lépe promítnuly ve stránce.
- Úprava funkčnosti: Doplňování nových funkcí, které usnadňují navigaci webovou stránkou, například tlačítka pro chytré procházení.
- Optimalizace pro SEO: Aktualizace webové stránky, aby vyhovovala g Google pokynech, aby se obsah stránky lepe zaclo v predmety hledani
Proč je permanentní redesign důležitý?
Permanentní redesign je důležitý pro vzhled, funkčnost a SEO a má schopnost přitohl nové uživatele a objednávky. To je hlavne duležite pro webové stránky, které jsou starší a potrebuje prozkoumat. Permanentní redesign upravi všechny nešikovné fráze jako téma vzhledu a usnadňuje uživateli navigaci.
Permanentní redesign také poskytuje možnost přidat další funkce a prvky, které jsou nezbytné pro existující webovou stránku. Mohou to být funkce jako vyhledávání a filtrování, které zjednodušují usnadňují svému uživateli procházení stránek.
Kroky pro permanentní redesign
Permanentní redesign je zdlouhavý proces. To zahrnuje:
- Analýza: První krok spočívá v 15. Kritickém prozkoumání webových stránek, aby se identifikovala současná situace a problémy.
- Cílování: Potřebujete vědět o cílových trzích a uživateli. Veškeré definování cílových trzí a základní údaje o uživateli větvení strategii redesignu webových stránek.
- Navrhování: Vytvoření konceptu designu a UI/UX. Potřebujete navrhnout funkcionalitu, prvek a typ vzhledu, který má být vytvořen.
- Implementace: Po kompletním schválení konceptu, mohou odborníci začít s plánováním a implementací.
Závěr
Permanentní redesign je důkladná změna co do vzhledu a funkčnosti webových stránek a aplikací. Umožňuje vás upravit jejich vzhled a navrhnout různé funkce, aby se webové stránky snadno ovládali a jejich obsah byl lepe pozicovaný v předměty vyhledávání.