Outdoor reklama
Outdoor advertising to je forma reklamy, která umožňuje oslovit velké množství lidí a přidat k ní množství dalšího obsahu. Tento typ reklamy může být viditelným na silnicích a veřejných prostorách.
Typy outdoor reklamy
- Plakáty
- Billboardy
- Cenovky
- Úklidové plochy
- Nosiče reklamy
- Reklamní plochy ve vlacích
Výhody outdoor reklamy
- Rozšíří povědomí o vašem produktu nebo službě
- Trvalý impact
- Mattery na základě místa
- Vícenásobné použití
Outdoor reklama poskytuje vynikající způsob, jak marketéři oslovit svoji cílovou skupinu. Například plakáty a billboardy jsou velmi výhodné v arénách, obchodních centrech nebo na stanici a pomáhají lidem seznámit s vaším produktem nebo službou. Nosiče reklamy jsou velmi oblíbené poté, co se objevují ve venkovním prostředí, jako jsou ulicí.
Je třeba poznamenat, že v případě outdoor reklamy je důležité, aby stejný materiál byl použit i ve venkovním prostředí. Materiál by měl obsahovat jasný a konkrétní vzkaz, který cílové publikum (například spotřebitelé nebo podniky) okamžitě pochopí.
Zdroje: