Co je to newsletter?
Newslettery jsou efektivním způsobem, jak zasílat zprávy čtenářům. Jsou určeny pro čtenáře, kteří chtějí být informování o novinkách či akcích.
Existuje mnoho možných forem newsletterů, jako jsou:
- Informační bulletiny – nemovitostní společnosti využívají newslettery k tomu, aby čtenářům pravidelně posílaly zprávy o aktuálních nabídkách.
- Pravidelné aktualizace – některé podniky využívají newslettery k tomu, aby zprávy o novinkách odesílaly svým zákazníkům.
- Promoční e-maily – některé podniky si newslettery vytváří podobně jako reklamy s informacemi o produktech či akcích, které se v danou chvíli konají.
- Zkušenosti sdílené čtenáři – některé podniky používají newslettery pro sdílení informací s uživateli, případně pro zobrazování názorů návštěvníků.
Kromě toho, že poskytují informace a informují o novinkách, newslettery mohou sloužit také k navázání trvalého vztahu se zákazníky. Současně umožňují zahájit osobní rozhovory s čtenáři, jakož i zachytit informace o náladách, nápadech a názorech čtenářů. Při vemý pozornost, že čtenáři dostávají vyšší hodnotu, je mnohem více pravděpodobné, že se na vaší stránce zaregistrují, aby obdrželi další informace.
Věděli jste, že se newslettery dají využít i pro vylepšení prodeje? S využitím cílených informací můžete newslettery používat k vyřizování objednávek, podávání reakcí a upevňování trvalejšího vztahu se svými zákazníky.
Newslettery vám tak zaručí, že vaši zákazníci budou vždy informováni o novinkách a zvýší tak pravděpodobnost, že se nakonec rozhodnou pro nákup vašeho produktu či služby.