Mobilní marketing


Co je to mobilní marketing?

Mobilní marketing je forma marketingu, která využívá chytrých telefonů (smartphones), tabletů a dalších typů mobilních zařízení k dosažení marketingových cílů. Ideou mobilního marketingu je spojit se se zákazníkem kdykoliv a kdekoliv – na silnici, v obchodě, doma před televizí nebo v restauraci. Jedná se o dlouhodobou investici do budování vztahu se zákazníky, kteří využívají mobilní technologie.

Jak lze mobilní marketing využít?

Mobilní marketing je široký pojem a může zahrnovat řadu oblastí, například:

  • Textové zprávy (SMS)
  • M-weby (weby optimalizované pro mobilní zařízení)
  • Mobilní aplikace (na jednotlivých platformách)
  • In-app reklama (reklama ve formě aplikace)
  • Mobilní slevové kupóny a akční nabídky

Mobilní marketing je obzvláště účinný pro získávání zpětné vazby od zákazníků prostřednictvím SMS anket nebo pomocí aplikací. Kreativní obsah lze také sdílet na sociálních sítích pomocí mobilních zařízení, a to ještě více zvětší dosah.

Závěr

Mobilní marketing je využívají firmy po celém světě v různých oblastech. Může být výhodným doplněním marketingu a osloví širokou škálu lidí. Při používání mobilního marketingu je třeba si uvědomit, že úspěšnost lze měřit pomocí analýzy a sledování.

Více informací o mobilním marketingu naleznete na Wikipedii.