Logo


Co je to logo?

Logo je zkrácený termín pro logotyp – grafický symbol, který může sloužit jako identifikace pro organizaci, produkt nebo firemní marketing. Logo může být ve tvaru obrazu, symbolu nebo jména.

Příklady

Následující logo je Apple: Logo Apple.

Níže je logo Starbucks: Logo Starbucks.

Dále máme Audi: Logo Audi.

Vlastnosti logo

Dobré logo má:

  • Jednoduchost: Musí mít nezaměnitelnou podobu a byt snadno zapamatovatelné.
  • Rozpoznatelnost: Mělo by dobře vypadat na všech typech médií, od počítačů přes mobilní telefony až po tisk.
  • Flexibilita: Jeho podoba by měla dobře fungovat ve všech velikostech, od velmi malých až po velmi velké.

Logo by mělo být pro spotřebitele zapamatovatelné, a zprostředkovat emoce či asociace s jistou firmou.

Řekněme logo

Logo je více než jen obrázek. Je to symbolem, který představuje vaši značku s její hodnotou, zkušenosty a filozofii.

Závěr

Logotypy jsou pro obchodníky nepostradatelnou součástí firemního image a musí být řádně navržen a realizován.

Více informací lze nalézt na stránce wikiWiki: Logo.