Jak může firemní design ovlivnit vaše podnikání?
Firemní design je jednou z nejdůležitějších součástí vizuální strategie každého podniku. Je nesmírně důležité se zaměřit na správnou práci s ním aby se vybudoval konkrétní vizuální rámec, aby se člověku celá filozofie firmy lépe sdělovala. Firemní design vytváří identitu podniku, ohraničuje jeho hranice, dokládá jeho postoje a odlišuje značku od ostatních.
Níže se nachází několik příkladů, které vám pomohou lépe pochopit, jak firemní design může pomoci posílit odpovídající značku:
- Firemní logo – Logo je základním stavebním kamenem firemního designu. Měli byste se zaměřit na vytvoření loga – tvaru, grafiky a jeho barvy – který je identifikovatelný, relevantní a uchopitelný.
- Design tiskových materiálů – firemní design se také prolíná do podoby vašich tiskových materiálů, jako je vaše obalová a bonitní a další vizitky. Mají být průhledně “opticky” provázány se corporate styly a logem.
- Firemní typografie – typografie souvisí s logem afiremním stylem, tím grat, jak je vizuální identita načrtnuta pomocí slov. Potřebujete jí, abyste se vyjádření identifikovatelným podnikem.
Firemní design je klíčovou součástí komunikace značky se světem a významnou nástrojem k budování vysoce uznávaných vizuálních prvků. Je nutné, aby komponenty tvořily jednotnou identitu s celkovým designem, aby byla zajištěna jasná a pochopitelná značka.
Více informací o firemním designu naleznete na wikipedii.