Co je E-marketing?
Rozšíření internetu a médií přineslo sebou nové formy marketingu. E-marketing je marketing, který využívá online prostředky, aby pomohl tvorbě a přenášení značkových zpráv a dosáhnout cílových skupin. S ohledem na hit médií, jako jsou sociální média, je e-marketing často součástí mnohem širšího mixu marketingu.
Příklady E-marketingu
E-marketingom zahrnují tato činnosti:
- Zahrnutí služeb jako Google Ads nebo podpůrný mailový marketingový obsah
- Vývoj a tvorba webových stránek
- Blogging
- Používání sociálních médií
- Vývoj a údržbu emailových seznamů
Google Ads je příkladem placené reklamy. Tento systém vám umožňuje zacílit vaše reklamy na konkrétní skupiny zákazníků.
Blogování je dalším dobrým e-marketingovým nástrojem, který vám pomáhá sdílet informace s vašimi čtenáři.
Sociální média jsou skvělým způsobem, jak komunikovat se zákazníky a budovat značku.
Emailové seznamy jsou další užitečnou službou, která vám pomůže dosáhnout odborné komunity a sdílet svoje produkty a služby.
E-marketing může pomoci vašemu podnikání růst, tím, že poskytuje příležitosti k efektivnímu a interaktivnímu komunikování s vašimi klienty.