Nezapomenutelný slogan – zvýšení značky a značkového vědomí
Slovní spojení „claim“ nebo „slogan“ jsou důležité pro vytváření silné identity značky a budování silného vědomí značky. Slogan je krátké sdělení, které podrobně vysvětluje to, co pro zákazníky znamená značka a co se od ní očekává. Slogan může také zahrnovat způsob, jakým zákazníci využívají produkt nebo službu dané společnosti.
Příklady úspěšných sloganech
Několik úspěšných sloganů je:
- „Nabízíme víc než jen bezplatnou dopravu“ (Uber).
- „Vyberte si svou cestu“ (Airbnb).
- „Jeníček a Mařenka – brát život jednoduše“ (Tesco).
- „Víme, o čem mluvíme“ (Nike).
- „Máme, co potřebujete“ (Walmart).
Výhody šikovného sloganu
Silný slogan může přinést mnoho výhod pro vaši společnost:
- Poskytne silnou totožnost. Slogan by měl být jednoduchý a jasný a měl by vyjádřit identitu značky v krátké větě.
- Posiluje váš brand. Způsob, jakým se slogan hodí k postoji a potřebám vaší společnosti, posílí její povědomí a loajalitu.
- Působí jako vizitka. Slogan by měl pomoci lidem vyjádřit, co od vaší společnosti čekat a jak se vaše služba liší od konkurenčních produktů.
Kvalitní slovo, jako je slogan, spojuje zákazníky s vaší značkou a vytváří v nich silné pocity. Pokud budete svůj slogan řídit a cílit na cílové trhy, vaše značka bude otisknuta na mysl lidí.
Více informací o konceptu slogana naleznete na Wikipedii.