Buzz marketing  


Co je to „buzz marketing“?

Buzz marketing je jednou z forem online marketingu, která využívá sociální média, blogy a webové stránky k povzbuzení veřejnosti k mluvení a sdílení informací o daném produktu, místě či odkazu. Je to plánovaný úspěch, který se snaží dosáhnout pozitivního ohlasu působením veřejnosti na reklamy a zprávy prostřednictvím sociálních médií a online komunikačních kanálů.

Příklady buzz marketingu

Pro plánování úspěšného buzz marketingu existuje řada různých strategií. Některé z nejúspěšnějších zahrnují:

  • Využívání blogerů a „influencerů“ k propagaci věcí, o kterých hovoří
  • Uveřejňování různých blogů a sociálních médií s pozitivními komentáři
  • Organizování online „chatovacích večerů“, kde mohou uživatelé svobodně diskutovat se svými nápady
  • Vytváření online propagačních akcí s hravými SBÍRKAMI

Výhody buzz marketingu

Buzz marketing přináší mnoho výhod, jako například:

  • Zákazníci nejsou obklopeni přílišnou reklamou a obecně uznávanou značkou zdarma
  • Malé a středně velké podniky mají možnost být ve veřejném prostoru vidět skrze buzz marketin
  • Získání důvěry veřejnosti, protože veřejnost se bude odvíjet od příznivých mínění a vyprávění o svých zkušenostech

Buzz marketing je zdrojem úspěchu pro mnoho společností léta, a je Nadále bude velmi oblíbenou volbou pro marketingové agentury.

Více informací o buzz marketingu naleznete na Wikipedii.