Advergaming


Co je Advergaming?

Advergaming je forma reklamy, která využívá herní mechanismy k prezentaci nabídky značky. Jedná se o propracovanou interaktivní reklamu, která je zalíbená do her, čímž vysílá silný komunikační signál spotřebiteli.

Proč je Advergaming užitečný?

Advergaming poskytuje několik přínosů:

  • Advergaming poskytuje zábavný a interaktivní způsob prezentace zboží a značky.
  • Přispívá k vyššímu spokojenosti spotřebitelů, kteří jsou v herním mechanismu zapojeni.
  • Sdílením reklamních her mezi přáteli a rodinou obecně podporuje povědomí o produktu a o značce.
  • Přidává novou dimenzi on-line dobrodružství.

Příklady Advergamingu

  • Burger King Video Games – Tato série her vytvořená pro Xbox, Wii a PlayStation je jednou z nejznámějších reklamních her. Každá hra se snaží prezentovat jídlo a položky z jídelního lístku Burger King.
  • Pac-Man Championship Edition DX – Pac-Man Championship Edition DX byl vytvořen ve spolupráci s společností Microsoft pro účely propagovat procesor Core i5. Ve hře hráči soutěží v získávání skóre s ostatními hráči a získavat tak body.
  • Play Some Pepsi Max – Společnost Pepsi zavedla skvělou reklamní kampaň s názvem Play Some Pepsi Max. V této kampani se Pepsi Max představuje jako videohra s různými jazykovými verzemi pro více platform.

Advergaming se stává stále více populární. Je to jediný způsob, jak se značky mohou skutečně připojit k hernímu mechanismu a udržet si tak pozornost svého cílového publika.

Přečtěte si více na Wikipedia.