Nejefektivnější klíčová slova v emailu (a které nepoužívat)

Daniel Nytra

Velmi zajímavou studii udělala společnost Adestra. Analyzovala 2.2 miliónů emailů v 90.000 kampaní a zjistila efektivnost slov pro předměty emailů. Pokud posíláte firemní emaily např. na koncové uživatele, toto vás bude určitě zajímat.

Adestra analýza
  • Doprava zdarma“ má o 35,9% vyšší konverzi otevření než průměr a o 81,3% vyšší konverzi prokliku
  • Koupit“ má o 19,3% nižší konverzi otevření než průměr a o 81,3% nižší konverzi prokliku

Dávejte si tedy velký pozor, co vkládáte do firemních prodejních newsletterů. Stále ale mějte na paměti, že je důležité posílat nekomerční emaily pro navázání vztahu s klientem a ne jen prodejní!

Zde jsou tři tabulky zajímavých výsledků.

Adestra analýza

Adestra B2C emaily

Adestra B2B emaily

 

Kompletní studii je možné stáhnout ZDE.

2 komentáře u „Nejefektivnější klíčová slova v emailu (a které nepoužívat)“

  1. Dane, dobrý den. Ve článku se mi nezobrazují přidané fotografie. Je to chyba u mě nebo se u Vás někam zatoulaly? díky : K

    Odpovědět

Napsat komentář