Remarketing je super věc. Stačí jít na stránku, kde je remarketingový script umístěný (od Googlu, Seznamu, Etargetu nebo Facebooku) a hned zafunguje. Probíhá IT médžik a světe divte se: Od té chvíle vidíte remarketingovou reklamu na tyto stránky všude po internetu. Je to vážně chytré a několikanásobně úspěšnější než běžná PPC reklama. Když k tomu navíc přidáte segmentaci např. podle nedokončené objednávky, surfování v určité kategorii nebo třeba opakované prodeje po delší době, máte výrazně vyšší konverzi prodejů.
Obsah článku
Facebook remarketing
To, že se nevyplatí dávat peníze do fanoušků stránek na Facebooku, je už všem jasné (viz.: článek od D.Dočekala). Lidé ale na sebe na facebooku řeknou cokoliv, takže cílenou reklamu máte perfektní. Pak je ale směřujte na stránky a vše měřte. Jak ale získat měřící script vhodným pro remarketing?
1. Jděte do reklamy
2. Zvolte okruhy uživatelů
3. Chtějte nový pixel
4. Poslední možnost je správně
5. Potvrďte, že se vším souhlasíte
6. Vyplňte údaje, maximálně 180 dní nazpět a potvrďte
7. Znovu potvrďte
8. Editujte údaje
9. Nechte si zobrazit script
10. Zkopírujte script CTRL+C
11. Vložte si ho do všech stránek (někde do patičky)
12. Začněte sbírat uživatele a těm zobrazujte reklamu na míru
Více zde: https://www.facebook.com/help/www/381385302004628/