Chcete sdílet obsah na vaši facebookové stránce? Víte ale vlastně, kdy a jak často je to nejefektivnější? Víte, co udělat s facebookovou reklamou, aby efektivně prodávala?
Facebook je největší sociální sítí v ČR. Nejde ale o zbožové porovnávače jako Heureka.cz a Zbozi.cz. Lidé na facebook přišli za zábavou. Pokud mu porozumíte a pochopíte chování vašich potencionálních klientů, potom se z něj stane velice silný nástroj pro prodej.
Podívejte se na infografiku, kde najdete některá shrnutí z Facebooku.
Závěr
Všechny postupy, které popisuji v infografice, se mi osvědčili. V mém případě je nejlepší doba sdílení sobota v 19:30 a facebook již 16 měsíců úspěšně používám k prodeji svého kurzu a svých služeb.
Pokud máte zájem, můžete tuto infografiku sdílet i na svých stránkách.
Dobrý den,
jak nejlépe využít „Klout“ v českém prostředí? Děkuji.
Tady jsem dal screenshot: https://www.facebook.com/danielnytra.cz/posts/991875880872883:0, ale jistě pomůže i Facebook Insights (Posts).