U některých stránek se mi zdá, že schválně odpuzují návštěvníky a nejraději by se jich zbavili. Tady je pár rad, jak toho dosáhnout:
- Hoňte návštěvnost na eshopu a nic víc. Vykašlete se na zisky, protože čím větší návštěvnost máte, tím jste větší frajer(-ka).
- Košík v eshopu udělejte s povinnou registrací a pokud možno na konci procesu přidejte cenu za platbu kartou nebo povinné pojištění. Tím víc vyděláte.
- Snažte se co nejvíc vyměňovat nebo nakupovat odkazy v patičce.
– více v článku: Obsah je všechno, obsah je bůh. - Nechte váš firemní blog psát sekretářku, ale hlavně ať tam něco dá každý den.
- Nakupujte emaily na nejrůznějších fórech. Čím více emailů, tím se o vás dozví více lidí. Jestli někdo žaloval na ÚOOÚ, tak je to pěkný hajzl. Remcálisti budou furt, tak co?
- Nechte stránky na pokoji a zbytečně do nich nešťourejte. Když fungovaly 5 let, budou fungovat i dál.
- Jestli začínáte podnikat, nechte si stránky udělat u známého od kamaráda. Sice nemá moc času, ale slíbil, že to fakt už za týden bude a hlavně je nejlevnější.
- Sežeňte si nějakého levného SEO mága, ať vás moc nestojí a navrhne co se stránkami máme vlastně dělat. Určitě ho najdete na Webthu.
- Založte si eshop na produkty o kterých jste slyšeli, že fakt frčí a ten majitel eshopu si za 2 měsíce pořídil Meďoura! Uaaau!
- Prodáváte boty? Zaplaťte si PPC kampaň na nejvíce hledané klíčové slovo „boty“ nebo „obuv“ a perte to tam, co to snese.
- Forecast a cashflow jen zdržují od businessu. Uděláte to zpětně na konci roku, když je o Vánocích klid.
– více v článku: Forecast, cashflow a další nudné věci - Aby člověk vydělal více peněz, musí více makat. Jinak to nejde. Kdo to dělá jinak, tak musí zákonitě krást.
- Opakujte klíčové slovo cca 15-20x na stránce a aby to nevypadalo blbě, tak je napište malým písmem v barvě pozadí. A je to!
- Existuje takový prográmek, který dává automaticky pravidelně vaše produkty na facebookovou zeď. Nemusíte se o facebook vůbec starat. Super!
- Chcete oslovit blogery v oboru? Vytvořte jeden email a rozešlete ho všem najednou. Nejlépe ve skryté kopii, ale není to pravidlo. Většinou jsou tak blbí, že to nepochopí.
- A poslední věc: Nechoďte na semináře, nepouštějte si webináře nebo nedejbože si koupíte nějakou tlustou knížku o marketingu. A ohledně těch keců od lidí, kteří se chtějí s vámi podělit o zkušenosti? Jen vás chtějí vyždímat, zmuchlat a zahodit.
Všechny doporučení postupně rozvedu v jednotlivých článcích a přidám zde odkazy. Doufám, že rady berete smrtelně vážně 🙂