Kdysi jsem měl Google Analytics jenom na pozorování a nestačil jsem se divit, co se tam zobrazuje za čísla. Jak to běhá pořád nahoru a dolů… nádhera! Postupem času a nejrůznějších školení, webinářů a knih jsem dospěl do středně pokročilé fáze: Pochopil jsem některé „nesrovnalosti“ Google Analytics a vytvářím si vlastní segmentace, filtry, náhledy a panely. Jeden takový panel (dashboard) jsem udělal pro české blogery 🙂
Dashboard pro blogery
Pro všechny blogery nabízím k využití zdarma Dashboard pro Google Analytics Universal (GA3). Primárně je určený blogerům, kteří vytvářejí obsah a měří konverzi: Stáhnutí ebooku nebo odkliku na reklamu.
Odkaz na sdílený Dashboard: KLIKNĚTE ZDE
Pak jen stačí v Google Analytics potvrdit u vašeho účtu a je to. Rychle. Bezbolestně 🙂
Co v Dashboardu uvidíte za 3 sekundy
- Graf odkud lidé k vám chodí
- Které jsou nejúspěšnější odkazující stránky na vás
- Jaká klíčová slova jsou nejúspěšnější
- Která vaše stránka má nejlepší konverzi
- Kolik lidí k vám chodí lidí z mobilu
- Jak dlouho se vám načítají stránky
Dobře, dobře a co dál?
Pokud chcete nastavit a pochopit Google Analytics 4, přečtěte si tento článek o GA4.
Doporučuji se podívat na video s Janem Tichým, kde vysvětluje právě různé nesrovnalosti Google Analytics.
Ahoj,
nefunguje ti button 🙂 A hodně lidí neumí kopírovat link 😀
Tom
Děkuji za info… opraveno.
s analytics nejsem kamarád..vůbec :D, díky moc, parádní práce!
Díky 🙂 …Google Analytics je sice obtížný na pochopení, ale neskutečně pomůže vašemu podnikání. Doporučuji se s ním kamarádit 🙂