Protože byl minulý článek až moc podrobný, rozhodl jsem se ho zkrátit do infografiky. Vysvětlení je pod obrázkem 🙂
Jak to funguje?
- Vytvářejte kvalitní obsah
Obsah nejsou jen texty. Jsou to: fotografie, infografika, obrázky, videa apod. Vše vkládejte na firemní blog, facebook, pište články i mimo blog a buďte aktivní. Nejde o rychlou akci, ale o budování povědomí o vás a vaší stránce nebo značce. - Návštěvníci
Návštěvníci budou ochotni zaplatit za službu nebo zboží podstatně více odborníkovi. To pro vás znamená vyšší marži a konkurenceschopnost s velkými giganty nebo s cenovými podsekávači trhu. - Landing page
Vytvořením kvalitní cílové stránky (landing page) ještě zvýšíte konverzi návštěvníků na platící klienty. - Zákazníci
Starejte se o nakupující zákazníky. Je to nejlepší investice. Spokojení zákazníci šíří povědomí o vaší firmě nejlépe a navíc u vás znovu nakoupí. Važte si jich! - Statistiky Google Analytics + Visual Optimizer
Chování návštěvníků na stránkách pořád měřte a analyzujte. Můžete tak ještě zvýšit prodej vašich produktů. Základem je Google Analytics. Na další analýzu doporučuji Visual Optimizer: klikací mapa a A/B testování stránek je ideální .
Jo, rozumím tomu a co dál?
Připravuji jednoduchý a podrobný návod, jak si i vy budete moct vyzkoušet tento marketing. Od výběru domény, přes webhosting, instalaci systému a nastavení všech potřebných věcí okolo. Pokud nejste přihlášení, udělejte to nyní!