Velmi zajímavou studii udělala společnost Adestra. Analyzovala 2.2 miliónů emailů v 90.000 kampaní a zjistila efektivnost slov pro předměty emailů. Pokud posíláte firemní emaily např. na koncové uživatele, toto vás bude určitě zajímat.
- „Doprava zdarma“ má o 35,9% vyšší konverzi otevření než průměr a o 81,3% vyšší konverzi prokliku
- „Koupit“ má o 19,3% nižší konverzi otevření než průměr a o 81,3% nižší konverzi prokliku
Dávejte si tedy velký pozor, co vkládáte do firemních prodejních newsletterů. Stále ale mějte na paměti, že je důležité posílat nekomerční emaily pro navázání vztahu s klientem a ne jen prodejní!
Zde jsou tři tabulky zajímavých výsledků.
Kompletní studii je možné stáhnout ZDE.
Dane, dobrý den. Ve článku se mi nezobrazují přidané fotografie. Je to chyba u mě nebo se u Vás někam zatoulaly? díky : K
Opraveno. Děkuji za informaci!