Vytvořil jsem jednoduchou infografiku, která rozebírá jednotlivé prvky prodejní stránky internetového kurzu. Pokud nejste e-shop (prvky eshopu jsem rozepsal v tomto článku), můžete tento popis využít k sestavení prodejní stránky na vaše produkty a služby. Mě funguje 🙂
Jen bych rád na začátku zdůraznil nutnost pochopit návštěvníky stránek (vytvořit persony) a nastavit remarketing (Google Adwords, Facebook a Sklik). Pokud to nemáte nastavené, můžete se to naučit právě v mém kurzu 🙂
Děkuji – jasné a stručné.
Děkuji 🙂 Proto jsem to vlastně takto připravil.
Chci se zeptat. Jaký prosím používáš plugin na exit popup? Díky moc za odpověď.
Doporučuji použít Thrive Leads a pro squeeze page: Thrive Landing pages:
– Thrive Leads: https://www.danielnytra.cz/thriveleads (59 dolarů)
– Thrive Landing page: https://www.danielnytra.cz//thrivelandingpage (59 dolarů)
… hlavní výhoda je v A/B testování různých druhů sběru dat (Exit popup okno vs. Slide-In vs. Content apod.) + neplatí se pravidelně, ale jednorázově.
Díky za infografiku. Potěšila. Jak jsi spokojený z SUMOME? Používáš free verzi nebo placenou? Mohl by jsi na tento on-line software napsat recenzi? Díky .
Ahoj Stando, SUMOME jsem používal ve free verzi, ale začalo mi vadit zpomalení načítání stránky…takže pro sdílení používám „Digg Digg Alternative“ a jako heatmapu programuji nový plugin, který bude také zdarma 🙂
Recenzi tedy napíšu raději na ten svůj 🙂