Sponzorovaný odkaz


Co je sponzorovaný odkaz?

Sponzorovaný odkaz je odkaz na konkrétní webovou stránku, který můžete nalézt na webových stránkách jiného, spřáteleného subjektu. Sponzorovaný odkaz je zpravidla platný a je umístěn na stránce s cílem poskytnout uživatelům kvalitní a relevantní informace navíc.

Výhody sponzorovaného odkazu

Sponzorovaný odkaz má následující výhody:

  • Pomáhá přilákat uživatele na webové stránky
  • Může poskytnout uživatelům zajímavé informace
  • Poskytuje spřáteleným subjektům reklamu zdarma nebo za nízkou cenu

Příklady sponzorovaných odkazů

Existuje několik různých typů sponzorovaných odkazů, včetně:

  • Autorizovaných partnerů. Webová stránka prodávající elektroniku by mohla uvádět odkaz přímo na webovou stránku svého autorizovaného prodejce.
  • Anket. Webová stránka s anketou může umístit odkaz vedoucí na stránku, kde se lidé mohou zúčastnit ankety.
  • Levelových odměn. Webová stránka s hrami obvykle nabízí herní body za dokončení úkolů, přičemž vám některé body přidělují za využití konkrétního odkazu.

Sponzorované odkazy jsou užitečným nástrojem pro budování obecenstvu na webu, profilu či stránce. Můžou poskytnout relevantní informace bez dopadu na postoj k subjektu uživatele.

Linkbuilding