Self-promo banner


Reklamní banner – 5 tipů, jak ho využít

Reklamní banner je skvělý marketingový nástroj, pomocí kterého můžete prezentovat Vaše produkty či služby. Prvním a nejdůležitějším krokem k úspěšnému banneru je jeho design. Ten by měl být jedinečný, jasný a maximálně stručný – vizuální podoba banneru by měla zaujmout a zvýšit zájem o obsah.

Při tvorbě reklamní ho banneru z velké části ovlivňuje kreativita, ale co s bannery dělat dále? Níže Vám přinášíme 5 tipů, jak efektivně využít reklamní bannery:

  • Testování – testujte různé nápady a varianty. Zjistíte, který banner nejlépe funguje.
  • Cílení – podívat, jestli Vaše reklamy cílí na správnou skupinu publika. To vám pomůže lépe cílit na cílovou skupinu.
  • Kreativita – bannery by měly být kreativní a zajímavé. Zvolte si jiné barvy a fonty a zaexperimentujte s animacemi atd.
  • Podpora – odkaz na banner by měl byt na více místech, aby si lidé banner všimli a byl objeven.
  • Ropnost – pokud jste spokojeni s úspěchem svého banneru, jeho platformu rozšiřte a udělejte z něj long-term kampaně.

Jakmile navrhnete bannery a budou úspěšně zahrnuty, získáte zpětnou vazbu od Vaší cílové skupiny, jak lze bannery vylepšit. Sledováním na sociálních sítích, konverzacím, komentářím atd., budete moci rozpoznat, jaké informace získáváte z bannerů a jak je můžete zlepšit.

Aby bylo dosaženo nejlepších výsledků, je důležité pečlivě vybrat správnou platformu pro bannery. To může být sociální média, RSS kanály, štítky webu, newslettery atd. Pro větší úspěch doporučujeme využít bannery na všech platformách, které používá Váš cílový publikum.

Mějte na paměti, že reklamní bannery jsou skvělou možností, jak zvýšit zájem o Vaše produkty či služby. Testováním různých konceptů, mediatů a designů se můžete dozvědět, jaký banner přitahne více pozornosti a jakou informaci publikum vnímá.

Více informací o reklamních bannerech naleznete na
Wikipedia.