Zde je 12 praktických věcí, které vám zvýší návštěvnost stránek. Určitě jste alespoň jednu z nich řešili v práci nebo na svém blogu. Doufám, že vám pomůžou ve vašem projektu.
Kliknutím na infografiku si zvětšíte obrázek.
Zde je 12 praktických věcí, které vám zvýší návštěvnost stránek. Určitě jste alespoň jednu z nich řešili v práci nebo na svém blogu. Doufám, že vám pomůžou ve vašem projektu.
Kliknutím na infografiku si zvětšíte obrázek.
Dobrý den, Danieli.
Opět se mi líbí váš článek a pokusím se vašimi radami řídit. Jen jeden malý dotaz – zmiňujete Google Analytics. Mám je sice na blogu nainstalované, ale pořádně nevím jak s nimi pracovat. Mohl byste mi prosím poradit? Neplánujete nějaký článek s úvodem do práce s nimi právě pro nezkušené?
Děkuji a přeji příjemný den.
Hanka
Dobrý den,
plánuji 🙂 ale teď jak se blíží prázdniny a to bude horší 🙂 Zatím doporučím tento článek: http://robertnemec.com/google-analytics-navod/
Dobrý den pánové,
já používám službu givemeclick.com a díky ní se mi asi 5ti násobně zvýšila návštěvnost – měřeno přes Analytics. Ale stále mi nevzrostl PageRank. Myslíte, že je to tím, že návštěva lidí z GiveMeClick.com trvá jen pár desítek sekund? Nebo Google prostě nemá rád návštěvy z různých surfů? Ale je krásné se dívat na to, jak vám tam návštěvnost roste v reálném čase.
Děkuji za odpověď, Marcelka.
Dobrý den Marcelko,
musíte se zamyslet nad cílem stránek. Je to opravdu návštěvnost? Nejsou to spíše prodeje?
Pokud chcete díky givemeclick ovlivnit PageRank, je to rozhodně špatně! Doporučuji raději čas a peníze vkládat do budování obsahu a následné propagaci:
https://www.danielnytra.cz/chcete-mit-stale-zakazniky-chovejte-se-jako-drogovi-dealeri/
Děkuji za článek, pomohl mi ke zvýšení návštěvnosti na http://www.odovolene.cz
Dobrý den,
Děkuji za pěkný článek. Můte prosím popsat konkrétní změny které by vedly ke zlepšení návštevnost mého eshopu na filimoda(.)cz ?
S pozdravem
Filip Sytař
Dobrý den Filipe,
poskytuji placenou konzultaci, pokud máte zájem 🙂
Hezký den!
Dobrý den
Mám na Vás otázky 🙂
Dostal jsem do ruky(mail) od SEO „odborníka“ s 3mi články na publikaci (linkbuilding), články plné gramatických chyb ale o to nejde…
Žiji vtom, že by článek měl obsahovat zpětné odkazy, ten odborník měl na článku o délce 1NS-2 pouze 1! zpětný odkaz, neměl vůbec v textu www stránku, bez obrázků, atd…
Před vložením na stránky jsem texty opravil, upravil doplněním zpětných odkazů na kategorie případně na zboží.
Je 1 zpětný odkaz dostačující?
Já osobně jich tam dal 3-4 (ke klíčovému slovu) + vložil fotky s odkazem na zboží co je na fotce.
Je dobré vkládat „více“ zpětných odkazů?
Kolik +- doporučujete do článku o délce 1NS :), je to hloupá otázka ale moc pomůže.
Děkuji za rady
RP
Dobrý den,
záleží na tom, o jaké články jde. Pro mě osobně je důležité vytvářet hodnotný obsah a až potom řešit odkazy…resp. Pokud nemáte článek, který za něco stojí, je dle mého názoru k ničemu a neměl by vůbec vzniknout (je to plýtvání časem, který můžete vložit do něčeho opravdu hodnotného).
Vím, že jsem neodpověděl na tuto otázku přímo a udělal jsem to schválně 🙂
Daniel
Tak to Vám moc děkuji 🙂
Článek byl obsahově OK, ale zdá se mě 1 odkaz málo., na to že obsahoval dost klíčových slov
Ještě jedna obchodní otázka. Díval jsem se na na nový kurz, ale nevím jestli je to zrovna bych hledal, možná ano ale nenašel jsem to.
Bude se na něm probírat i linkbuilding, seo?
Pokud ano, objednávám 🙂
Pokud ne, plánujete něco ale ne profi, spíš něco pro začínající až pokročilé?
Dobrý den, ne nebude tam linkbuilding. Jde o marketingovou strategii, která si bere to nejlepší ze všech jednotlivých kanálů: PPC, Facebook, SEO, obsahový marketing, email…
Dobrý den, nezáleží na počtu klíčových slov a poměru slov ku textu. Pokud máte dobrý článek a kvalitní publikaci, nic vás nezastaví 🙂 Resp.: Dávejte čas více do kvality obsahu než do počítání klíčových slov = dělejte to pro lidi, jen tak to bude dlouhodobý úspěch.
Kvalitní články jsou samozřejmost, ale na co je kvalitní článek na cizí stránce když neobsahuje zpětné odkazy 🙂
To je jasné 🙂 Obecně se doporučuje mít cca 3 prokliky na jednotlivé stránky v rámci jednoho článku v pořadí s prioritou (dřívější odkazy mají větší váhu než pozdější v článku).
Já jsem jen chtěl upozornit, že je velice důležitá opravdu kvalita, protože vyhledávače už dávno nezkoumají pouze poměr slov, ale jak se chová uživatel na této stránce, kam jde dále apod. Pokud článek bude zajímavý, návštěvník na něm stráví čas a napíše komentář nebo sdílí dále na soc. sítě, je to to nejlepší, co můžete od „soft“ cílu čekat 🙂
na Vaších radách som postavil svoj web..
http://www.profi-nabytok.sk
No tak to je super! Díky moc za komentář 🙂
pekny clanok
Děkuji za komentář 🙂
Dobrý den, mám svůj eshop , konkurence veliká ale ikdyz udélam nejlepší ceny mam 20 divaku denne cca , a to mam fb ,instagram , atd. Prosim poradite mi?
Dobrý den, ale eshop není jen o cenách. Je to práce jako každá jiná, tzn. když budete tvrdě pracovat, dostaví se úspěch… rozhodně se nesnažte konkurovat s cenou, to je cesta do pekel.